مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-04اجتماعي

آماده سازی 16 پایگاه راهداری خدمات رسانی اربعین در بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 16 پایگاه راهداری و راهدارخانه های موجود در استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین تجهیز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوه نامه و دستورالعمل های جدید اجرایی برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در اختیار حوزه های مختلف قرار گرفته است و ما بر اساس شیوه نامه ابلاغی نسبت بهسازی محورهای مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در طول مسیر زوار اربعین اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: براساس پیشبینی ها احتمالا امسال شاهد افزایش تقاضا برای سفر اربعین حسینی خواهیم بود که با مشارکت حمل و نقل بخش مسافر انشالله همه امکانات حمل و نقلی استان برای خدمت به زائران بسیج می شود.

وی تصریح کرد: تجارب ارزنده ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان در سال های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

اخترشناس بیان کرد: دو سال ممنوعیت سفر زوار اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال احتمالا شاهد اشتیاق بیشتری برای سفر به عتبات عالیات و اربعین حسینی باشیم که بخش حمل و نقل باید آمادگی لازم را در خود ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 16 پایگاه راهداری خدمات رسانی اربعین در بوشهر

آماده سازی 16 پایگاه راهداری خدمات رسانی اربعین در بوشهر