مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-04اجتماعي

امکان تردد زائران عتبات از طریق مرزهای زمینی برای شرکت در دعای عرفه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار مهدی حاجیان ضمن اعلام خبر، اظهار داشت: از امروز با هماهنگی های به عمل آمده با دولت عراق امکان تردد زائران عزیز از مرز های زمینی شلمچه و مهران به صورت انفرادی و جمعی جهت حضور در مراسم پرفیض دعای عرفه کنار .

- سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات و تسهیل تردد زائران به صورت انفرادی و جمعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار مهدی حاجیان ضمن اعلام خبر، اظهار داشت: از امروز با هماهنگی های به عمل آمده با دولت عراق امکان تردد زائران عزیز از مرز های زمینی شلمچه و مهران به صورت انفرادی و جمعی جهت حضور در مراسم پرفیض دعای عرفه کنار عتبات عالیات فراهم شده است.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه پلیس با تمامی امکانات و آمادگی کامل در این مرز ها آماده خدمات رسانی به زائران خواهد بود، گفت: داشتن گذرنامه معتبر و کارت واکسن الزامی است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پلیس گذرنامه با پیش بینی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم از آمادگی کامل برای صدور سریع گذرنامه زائران برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد زائران عتبات از طریق مرزهای زمینی برای شرکت در دعای عرفه

امکان تردد زائران عتبات از طریق مرزهای زمینی برای شرکت در دعای عرفه