مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-04اجتماعي

راز آن شب اردیبهشتی


وقتی همه خواب بودند، «شن ها» «پنجه عقاب» را زمینگیر کرده بودند و این «مأموران خدا» فرمان فرمانده خود را به خوبی اجرا کرده بودند، فرمانده ای که هوای سربازانش را حتی آنگاه که خودشان هم خبر ندارند، - وقتی همه خواب بودند، شن ها پنجه عقاب را زمینگیر کرده بودند و این مأموران خدا فرمان فرمانده خود را به خوبی اجرا کرده بودند، فرمانده ای که هوای سربازانش را حتی آنگاه که خودشان هم خبر ندارند، دارد.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمدجواد اخوان: در آن صبح اردیبهشتی وقتی آفتاب کم کم بالا می آمد و خواب را از چشمان مردم این فلات می گرفت، از آن روستای کویری رباط پشت بادام گرفته تا قلب تهران، همه حس می کردند شب سختی را پشت سر گذاشته اند، بی آنکه در طول شب اصلاً بدانند چه بر سرشان آمده یا می خواست بیاید.

وقتی همه خواب بودند، شن ها پنجه عقاب را زمینگیر کرده بودند و این مأموران خدا فرمان فرمانده خود را به خوبی اجرا کرده بودند، فرمانده ای که هوای سربازانش را حتی آنگاه که خودشان هم خبر ندارند، دارد.

آن شب شگرف و شگفت اردیبهشتی البته در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بار ها و در جا های مختلفی تکرار شده و صفحات این دفتر قطور مملو از این سطور زیبا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز آن شب اردیبهشتی

راز آن شب اردیبهشتی