مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 07:272022-07-04سياسي

مساجد باید محور تحولات فرهنگی و اجتماعی باشند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد بستر مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تحولات در سطح جامعه است و فعالان کانون های مساجد در برنامه ریزی های اوقات فراغت باید این موارد را مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین افتتاحیه طرح ملی تابستان فهما و غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان اردبیل صبح امروز با حضور مدیران و فعالان کانون ها و مسؤولان فرهنگی و اجرایی استان با شعار مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی در مهدیه اردبیل برگزار شد.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: مساجد باید محور تحول فرهنگی و اجتماعی باشند تا شاهد رشد و تعالی در حوزه تربیتی باشیم.

وی افزود: مساجد بستر مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه است و فعالان کانون های مساجد در برنامه ریزی های اوقات فراغت باید این مسئله را مدنظر قرار دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تحول در حوزه فرهنگ باید از یک فضای قدسی، معنوی و علمی به نام مسجد آغاز شود چرا که مساجد از صدر اسلام محل رفع و رجوع مسائل مختلف مسلمانان بوده و در تاریخ معاصر نیز در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مساجد نقش سازنده و تعیین کننده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید محور تحولات فرهنگی و اجتماعی باشند

مساجد باید محور تحولات فرهنگی و اجتماعی باشند