مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 23:372022-07-03دانش

آزمون های روز دوشنبه دانشگاه تهران لغو شد


معاونت آموزشی دانشگاه تهران با اعلام لغو آزمون های پایان نیمسال در واحدهای مختلف دانشگاه تهران در روز دوشنبه و برگزاری آن در هجدهم تیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: با توجه به تعطیلی فردا دوشنبه استان های تهران و البرز 401، به اطلاع می رساند دانشگاه تهران در تاریخ مذکور تعطیل است و برگزاری همه آزمون های پایان نیمسال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف دانشگاه در استان های فوق الذکر به روز شنبه 18 تیر ماه 1401 (در همان ساعت، مکان و شرایط اعلام شده قبلی) موکول می شود.

بر طبق این اطلاعیه، علاوه بر واحدهای آموزشی، بخش های اداری دانشگاه تهران که در دو استان تهران و البرز واقع شده اند، در روز دوشنبه 13 تیر ماه 1401 تعطیل هستند.

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران نیز در پی تعطیلی روز دوشنبه اعلام کرد: زمان مصاحبه داوطلبان استخدام در دانشگاه تهران که 13 تیر ماه به عنوان تاریخ شرکت در مصاحبه ایشان تعیین شده بود، به روز سه شنبه 14 تیر ماه موکول شد.

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ساعتی پیش اعلام کرد: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل خواهد بود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های روز دوشنبه دانشگاه تهران لغو شد

آزمون های روز دوشنبه دانشگاه تهران لغو شد