مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 23:022022-07-03اقتصادي

اقامت آبرومند زائران ایرانی در مقابل اسکان شیفتی برخی کشورها در حج+ تصاویر


امسال با توجه به گران شدن هزینه حج تمتع از سوی عربستان، اسکان شیفتی حجاج کشورهای گوناگون افزایش یافته، اما با وجود گرانی اقامتگاه حجاج در عربستان، - خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: هر ساله میلیون ها زائر از کشورهای مختلف برای تشرف به حج تمتع به عربستان سفر می کنند.

بر همین اساس، اسکان میلیون ها زائر با فرهنگ و زبان مختلف در یک شهر موضوعی است که عربستان را وادار به توسعه هتل ها در شهرهای زیارتی به ویژه مکه مکرمه کرد.

لابی هتل زائران ایرانی در مکه اسکان زائران در خانه های مکه/ زمانی که تعداد هتل ها محدود بود در سال های گذشته که تعداد هتل ها در مکه مکرمه محدود بود، اسکان زائران در خانه ها صورت می گرفت و مسؤولانِ اسکان کشورهای مختلف در هر برهه به صورت موسمی خانه ای را اجاره و آن را تجهیز می کردند؛ به طوری که در یک خانه افراد در کنار یکدیگر حضور یافته و به نوعی حدود یک ماه با هم زندگی می کردند.

نمایی از مکه مکرمه اجاره انباری یا اتاق برای قراردادن وسایل خانه زائران حج به مدت یک سال همچنین بعد از پایان قرارداد و مناسک حج تمتع، مسؤولان یک اتاق یا انباری را کرایه و وسایل را در آنجا نگهداری می کردند تا در ایام حج سال بعد، مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت آبرومند زائران ایرانی در مقابل اسکان شیفتی برخی کشورها در حج+ تصاویر

اقامت آبرومند زائران ایرانی در مقابل اسکان شیفتی برخی کشورها در حج+ تصاویر