مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-03بين الملل

درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای توقف حفاری ها در مسجدالأقصی


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خواستار مداخله بین المللی فوری برای توقف حفاری های رژیم موقت صهیونیستی در زیر مسجدالأقصی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فلسطین امروز یکشنبه بیانیه ای صادر و طی آن از آمریکا و جامعه جهانی خواست تا سریعا برای توقف حفاری ها در زیر مسجدالأقصی و محیط اطراف آن اقدام کنند.

در این بیانیه آمده است که جامعه جهانی و سازمان های بین المللی با سکوت در قبال حفاری های رژیم اشغالگر که از ده ها سال پیش ادامه دارد، مسئول هستند.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین(وفا )، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود خواستار اجبار رژیم اشغالگر به پایبندی به وضعیت موجود در مسجدالأقصی و احترام به اختیارات و مسئولیت های اداره اوقاف اسلامی شده است.

در این بیانیه آمده است که این حفاری ها پایه های مسجدالأقصی و تحریف آثار باستانی داخلی و خارجی این مکان مقدس بر اساس روایت های رژیم اشغالگر را هدف قرار داده است که این امر خطراتی برای مسجدالأقصی و مسجد قبلی به دنبال دارد.

وزارت خارجه فلسطین همچنین مخالفت مسئولان رژیم اشغالگر با خواسته های اداره اوقاف اسلامی برای بازرسی از محیط اطراف مسجدالأقصی و اطلاع از حقایق حفاری های آن را بشدت محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای توقف حفاری ها در مسجدالأقصی

درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای توقف حفاری ها در مسجدالأقصی