مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-03سياسي

یک ششم شهدا در دفاع مقدس از دانش آموزان بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در یادواره ملی شهدای دانش آموز با بیان اینکه هرجا زمانی برای تجدید دیدار با شهدا .

- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: یک ششم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس از دانش آموزان بودند؛ دانش آموزانی که در شهر خود هدف حمله دشمن قرار نگرفته بودند و یا در کلاس درس بر اثر بمباران از بین نرفتند، بلکه دانش آموز ایرانی در وسط میدان حاضر است و در قالب یک رزمنده مجاهد عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در یادواره ملی شهدای دانش آموز با بیان اینکه هرجا زمانی برای تجدید دیدار با شهدا باشد فرصتی برای تجدید عهد با خدا است؛ گفت: هر جا یاد شهدا باشد آنجا پنجره ای است به سوی ملکوت عالم؛ یک خط ارتباطی است به سر چشمه بقا و تمنا از دست کسی که از جام های ولایت و توحید نوشیده است و سرمست از این چشمه محبت الهی است.

حاج علی اکبری با بیان اینکه هر جا یاد شهدا گرامی داشته شود محیطی برای پخش ارزان الهی است؛ افزود: تصور نمی کردیم که امروز در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ششم شهدا در دفاع مقدس از دانش آموزان بودند

یک ششم شهدا در دفاع مقدس از دانش آموزان بودند