مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-03سياسي

ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات بلوط زاگرس


ایجاد مرکز تحقیقات بلوط زاگرس جهت مبارزه با آفت برگ خوار سفید، مهم ترین مطالبه مسئولان استانی در دیدار با رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران جلسه بررسی مشکلات منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد با حضور محمدجواد عسکری رییس کمیسیون آب و کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و چند تن از مدیران کل استان در تهران برگزار شد.

  سعید جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه مهم ترین مشکل این حوزه را آفت برگ خوار و جوانه خوار بلوط های زاگر س عنوان و خواستار توجه جدی نسبت به این مهم شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حل این مشکل امروز به یک مطالبه مردمی تبدیل شده و باید هرچه سریع تر برای رفع این مشکل فکر اساسی و علمی صورت گیرد.

جاوید بخت با اشاره به توپوگرافی مناطق جنگلی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: پاسداری از حفاظت منابع طبیعی ازجمله جنگل ها به دلیل کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات این اداره کل است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تامین اعتبار برای ایجاد پایگاه اطفا حریق، تامین اعتبار برای ایجاد پروژه های آبخیزداری و جنگل، تجهیز امکانات مورد نیاز نیروی یگان حفاظت و تبدیل وضعیت نیروی های انسانی که به طریق مختلف در این اداره کل مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات بلوط زاگرس

ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات بلوط زاگرس