مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 18:472022-07-03سياسي

ساخت 8 واحد مسکن محرومین در شهرستان کازرون


فرمانده سپاه ناحیه کازرون از ساخت مسکن محرومین در شهرستان کازرون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت هشت واحد مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در حال ساخت می باشد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم ملت می داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

سرهنگ توکل یادآور شد: آنچه مهم است اولویت در خدمت رسانی به محرومیت زدایی می باشد که مشکلات مردم را شناسایی کرده و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از این موضوعات تامین مسکن محرومین است.

وی اضافه کرد: اولویت ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا ها است که هم به پایداری مردم در روستا ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امید آفرینی در بین مردم کمک می کند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 8 واحد مسکن محرومین در شهرستان کازرون

ساخت 8 واحد مسکن محرومین در شهرستان کازرون