مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-03بين الملل

مقام یمنی: در صورت عدم حصول توافق قابل اعتماد، عملیات آزادسازی را از سر می گیریم


معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که در صورت عدم حصول توافق با ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، عملیات آزادسازی یمن، به صورت بدون توقف آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز یکشنبه به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که امکان دارد آتش بس در این کشور تمدید نشود.

شبکه خبری المیادین به نقل از العزی گزارش داد، اگر توافقهای صادقانه، گسترده، مورد اعتماد و مؤثری حاصل نشود که همه ابعاد انسانی و اقتصادی را در بر نگیرد، هیچ جایی برای تمدیدهای دروغین آتش بس وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توافق مذکور باید شامل درآمدهای نفتی و گازی هم باشد، تصریح کرد، در صورت عدم حصول چنین توافقی، ارتش و کمیته های مردمی نبردهای آزادسازی را از سر خواهند گرفت و آزادسازی، یک باره و بدون توقف خواهد بود.

 معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی چندی پیش تأکید کرد که بر اساس آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل، روزانه دو پرواز [از فرودگاه صنعاء] صورت خواهد گرفت.

العزی گفت که امیدواریم [ائتلاف سعودی] به این مسئله پایبند باشد و مجددا شاهد مانع تراشی نباشیم تا بتوانیم با هم با اطمینان به سمت صلح و از سرگیری حسن همجواری حرکت کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: در صورت عدم حصول توافق قابل اعتماد، عملیات آزادسازی را از سر می گیریم

مقام یمنی: در صورت عدم حصول توافق قابل اعتماد، عملیات آزادسازی را از سر می گیریم