مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-03سياسي

شبکه روشنایی دو منطقه کم برخوردار ارومیه اصلاح شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به دنبال بازدیدهای میدانی استاندار آذربایجان غربی از مناطق کم برخوردار و محروم ارومیه مشکلات دو منطقه اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طاهر کیامهر از اصلاح شبکه روشنایی دو منطقه ارومیه خبر داد و اظهار داشت: به دنبال بازدیدهای میدانی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از مناطق کم برخوردار و محروم ارومیه در کوی سالار و محله دین پرست، میز خدمت و ارتباطات مردمی با حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان ارومیه برگزار شد که در این جلسات درخواست های مردمی شناسایی و برای حل آن دستوراتی صادر شده بود.

وی ادامه داد: یکی از درخواست های مردم این مناطق اصلاح شبکه روشنایی معابر برخی از محلات بود که بلافاصله پس از انجام مطالعات کارشناسی، اصلاح شبکه روشنایی معابر محله دین پرست و کوی سالار اجرا و به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: همانطور که یکی از اولویت های دولت مردمی توجه خاص به مناطق محروم و کمتر برخوردار است، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز رسالت خود را ارائه خدمات عادلانه به عموم مردم استان می داند و در این راستا خدمات رسانی به دورافتاده ترین نقاط مرزی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه روشنایی دو منطقه کم برخوردار ارومیه اصلاح شد

شبکه روشنایی دو منطقه کم برخوردار ارومیه اصلاح شد