مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-03اجتماعي

وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای تهران آسمانی صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که امروز و فردا (12 و 13 تیرماه) در پاره ای نقاط به ویژه در نواحی جنوب غربی در ساعات عصر و شب گاهی با وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود.

از امروز تا سه شنبه(12 تا14 تیرماه) کاهش محسوس دما به طور میانگین بین 5 تا 8 درجه سلسیوس مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 44 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( 13 تیرماه ) صاف و در بعد از ظهر وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (14 تیرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای33 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران

وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران