مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-03حوادث

کشف بیش از 988 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی/ یک تن مواد مخدر کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ریزی های گسترده ای در اثربخشی برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح پلیس استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به کشف 988 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های 3 ماهه نخست پلیس استان مرکزی بیان داشت: در این عملیات ها تعداد 429 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد تعداد 510 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: از تعداد 401 پرونده تشکیل شده در این بازه زمانی در خصوص قاچاق کالا، ارزش ریالی 19 پرونده بالای 10 میلیارد ریال داشته است.

کشف یک تن و 30 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی مفخمی شهرستانی همچنین اضافه کرد: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش با مواد مخدر است.

وی با اشاره به کشف یک تن و 30 کیلو و 156گرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات ها تعداد 77 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 6 باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 988 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی/ یک تن مواد مخدر کشف شد

کشف بیش از 988 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی/ یک تن مواد مخدر کشف شد