مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-03سياسي

شیوه نامه شناسایی استعداد های برتر برای جذب در دستگاه ها ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ 24 خرداد به پیشنهاد مشترک بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده (3) آیین نامه جذب و نگهداری .

- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ابلاغ شیوه نامه شناسایی استعداد های برتر به منظور جذب در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ 24 خرداد به پیشنهاد مشترک بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده (3) آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی ، با هدف شناسایی سرمایه انسانی استعداد های برتر و جذب آنان در دستگاه های اجرایی کشور، این شیوه نامه را تصویب کرد.

وی درباره فرآیند و گام های شناسایی سرمایه انسانی استعداد های برتر در این شیوه نامه گفت: پس از نشر فراخوان عمومی هر 6 ماه یک بار در سامانه بنیاد، متقاضیان سوابق فعالیت های خود را بارگذاری و درخواست خود را ثبت می کنند.

سپس با همکاری بنیاد های نخبگان استانی، پرونده های متقاضیان طی ده روزکاری بررسی و راستی آزمایی شده و به کارگروه شناسایی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه شناسایی استعداد های برتر برای جذب در دستگاه ها ابلاغ شد

شیوه نامه شناسایی استعداد های برتر برای جذب در دستگاه ها ابلاغ شد