مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-03سياسي

ضرورت فراهم کردن مشوق های برای فرزندآوری/نگرانی از سقط جنین


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به فرزندآوری به دلیل کاهش نرخ جمعیت گفت: مسؤولان باید مشوق های لازم را در نظر بگیرند در حوزه درمانی و بهداشتی فضای ارزش برای تاهل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در بیست و چهارمین گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با موضوع ترویج ازدواج آسان و جوانی جمعیت  اظهار کرد: از نگاه دین ازدیاد جمعیت یک فرصت بوده و تهدید نیست و خداوند به عنوان نعمت ازدیاد مال و نفرات را مطرح می کند.

وی افزود: جمعیت هراسی نداریم، اما کسی که می خواهد جمعیت را نقض کند و با نظریه ها و سیاست های غلط بخواهیم نسل را در مهلکه بیندازیم، تهدید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تاخیر در ازدواج و صاحب فرزند شدن به دلیل مشکلات اقتصادی، بهانه درستی نیست، اضافه کرد: شاهد این است که دو استان برخوردار در شاخص های جمعیتی در رتبه پایین قرار دارند.

محمدی لایینی بیان کرد: آنهایی که تک فرزندی و دیر ازدواجی افراد مرفهی هستند پس معتقد هستیم باید اقتصاد را سامان داد و مشکلات بیکاری، مسکن و سایر مسائل پیش روی این پدیده را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکل جمعیت ما عمدتا در این نقطه نیست، مشکل فرهنگ غلطی که شکل گرفته است، تصریح کرد: این فرهنگ تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم کردن مشوق های برای فرزندآوری/نگرانی از سقط جنین

ضرورت فراهم کردن مشوق های برای فرزندآوری/نگرانی از سقط جنین