مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-03سياسي

آخرین وضعیت تخریب ساختمان متروپل


مدیرعامل منطقه آزاد اروند با بیان عهده دار هماهنگی تخریب ساختمان متروپل هستیم گفت: این سازه به صورت بخش به بخش توسط قرارگاه خاتم تخریب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمدرضا اسکندی مدیرعامل منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: پس از پایان عملیات امدادرسانی در محل حادثه متروپل و در آخرین جلسه شورای تأمین استان خوزستان با موضوع متروپل، بحث تخریب ساختمان مطرح شد.

قرارگاه خاتم الأنبیاء (ص) به عنوان پیمانکار پروژه تعیین شد، سازمان منطقه آزاد اروند نیز به واسطه حضور و خدمات رسانی از ساعات نخست بروز حادثه متروپل به عنوان کارفرمای پروژه انتخاب شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که مسئول مستقیم آن یک شخص است یعنی مالک ساختمان، باید خسارات توسط شخص پرداخت می شد اما به واسطه فوت آن فرد، موضوع نیازمند اقدام حقوقی و قضایی بود به واسطه همین موضوع دادستان مرکز استان دستور تشکیل مرکز ویژه ارائه خدمات قضایی به آسیب دیدگان حادثه متروپل را صادر کرد.

اسکندری با اشاره به فرایند معمول رسیدگی قضایی به پرونده خسارت متروپل، افزود: به جهت تسهیل در امور کسبه و شهروندان ساکن در محدوده محل حادثه، منتظر تعیین و پرداخت خسارت نماندیم، قراردادی را به عنوان کارفرما با قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) امضا و پیش پرداختی نیز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تخریب ساختمان متروپل

آخرین وضعیت تخریب ساختمان متروپل