مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-03سياسي

دستور ساداتی نژاد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این پیام سید جواد ساداتی نژاد آمده است: حادثه غم بار زلزله استان هرمزگان که منجر به جان باختن و مصدومیت هموطنان عزیز کشورمان شد، - وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، دستور کمک رسانی این وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به زلزله زدگان هرمزگانی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این پیام سید جواد ساداتی نژاد آمده است: حادثه غم بار زلزله استان هرمزگان که منجر به جان باختن و مصدومیت هموطنان عزیز کشورمان شد، موجب تألم خاطر و تأثر مردم شریف ایران اسلامی گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان با مردم شریف استان هرمزگان و مناطق زلزله زده، به ویژه خانواده های داغدار، از خداوند منان صبری عظیم و اجری جزیل را برای بازماندگان این حادثه مسئلت دارم و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند بزرگ خواستارم.

وزارت جهاد کشاورزی در کنار سایر دستگاه ها، با ظرفیت نیروی انسانی بسیج وزارتخانه و کارکنان جهادی و بکارگیری تجهیزات و امکانات موجود، آمادگی امدادرسانی و کمک به مردم عزیز زلزله زده استان هرمزگان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ساداتی نژاد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان

دستور ساداتی نژاد برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان