مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-03سياسي

ابلاغ شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه های اجرایی کشور


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از ابلاغ شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ  24/3/1401 به پیشنهاد مشترک بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده(3) آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی ، با هدف شناسایی سرمایه انسانی استعدادهای برتر و جذب آنان در دستگاه های اجرایی کشور، این شیوه نامه را تصویب کرد.

وی درباره فرآیند و گام های شناسایی سرمایه انسانی استعدادهای برتر در این شیوه نامه گفت: پس از نشر فراخوان عمومی هر 6 ماه یک بار در سامانه بنیاد، متقاضیان سوابق فعالیت های خود را بارگذاری و درخواست خود را ثبت می کنند.

سپس با همکاری بنیادهای نخبگان استانی، پرونده های متقاضیان طی ده روزکاری بررسی و راستی آزمایی شده و به کارگروه شناسایی ارائه می شود.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: کارگروه شناسایی، متشکل از نماینده بنیاد به عنوان رییس کارگروه شناسایی و دست کم سه نفر از صاحب نظران حوزه فعالیت های نخبگانی، با تشکیل جلسه در هر یک از زمینه های تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه های اجرایی کشور

ابلاغ شیوه نامه شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه های اجرایی کشور