مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-03سياسي

لزوم هماهنگی بین بخشی در بحث کودکان کار


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به موضوع کودکان کار اشاره و گفت: در بحث کودکان کار نیاز به هماهنگی بین بخشی است تا با اشرافیت کامل و مداخله در این زمینه به موقع ورود پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی و زنان استان زنجان به تنوع موضوعات در این کار گروه اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت در تابستان با محوریت  آموزش و پرورش اجرا می شود، البته شاهد این هستیم که دستگاه های مرتبط به ویژه دستگاه های فرهنگی برنامه های خاص خودشان را در این ایام دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: این برنامه ها باید به صورت منسجم تر از قبل و با هماهنگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی به صورت عادلانه در سطح استان اجرا شود و مناطق کم برخوردار هم بتوانند در این برنامه ها مشارکت و بهره مند شوند.

رفیعی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب، اظهار کرد: در این رابطه یک قرارگاهی  تشکیل شده و اولویت در این زمینه با برنامه های فرهنگی است، چرا که باید این موضوع مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد:  در بحث حجاب و عفاف بیشتر تمرکز ما  قبل از اعمال قانون به کارگیری  اقدامات ایجابی و فرهنگی است و از این رو معتقدیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هماهنگی بین بخشی در بحث کودکان کار

لزوم هماهنگی بین بخشی در بحث کودکان کار