مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-03سياسي

حجت الاسلام شکری: انقلاب اسلامی مرهون فداکاری مادرانی چون «کونیکو یامامورا»ست


در متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری ها و ایثارگری های مستمر پدران و مادران شهدای عزیز و گرانقدر به ویژه مرحومه خانم سبا بابایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید محمد بابایی تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را تسلیت گفت.

  متن این پیام به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت بانوی انقلابی، اسوه صبر و مقاومت، مرحومه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید والامقام محمد بابایی موجب تأثر و تألم گردید.

انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری ها و ایثارگری های مستمر پدران و مادران شهدای عزیز و گرانقدری است که هر یک چون ستاره ای فروزان، روشنی بخش مسیر انقلابند و کلمات قادر به ستودن صلابت و شکیبایی و صبر جمیلشان نیست.

این بانوی فداکار و ایثارگر جوانی و نیروی خویش را صرف تربیت فرزندی نمود که در نهایت عشق و علاقه به اسلام و امام راحل و انقلاب اسلامی و پشت پا زدن به مظاهر دنیای مادی، جان خویش را در راه اعتلای انقلاب و در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام عزیز نمود و سرانجام زندگی سراسر فضیلت، مهر، عاطفه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شکری: انقلاب اسلامی مرهون فداکاری مادرانی چون «کونیکو یامامورا»ست

حجت الاسلام شکری: انقلاب اسلامی مرهون فداکاری مادرانی چون «کونیکو یامامورا»ست