مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-03بين الملل

فرمانده سابق صهیونیست: امکان تشکیل ناتوی منطقه ای ضعیف است


فرمانده سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم موقت صهیونیستی (امان)، سفر رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را لحظه مهمی خواند که به تقویت جایگاه این رژیم در منطقه منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تامیر هیمن فرمانده سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم موقت صهیونیستی (امان) گفت که آمریکا همچنان در کنار این رژیم است و رهبران آمریکا همچنان به امنیت اسراییل و رفاه آن پایبند هستند.

ژنرال هیمن و الداد شافیط پژوهشگر صهیونیست در گزارش خود با اشاره به محوریت ایران در سفر بایدن به منطقه آورده اند که حتی پس از اعلام ازسرگیری مذاکرات توقف تحریم های ایران، سرنوشت این مذاکرات هنوز مشخص نیست و دولت آمریکا به اهمیت آمادگی برای واقعیت بدون توافق و تداوم برنامه هسته ای ایران واقف است و لذا هماهنگی بین آمریکا و اسراییل ضروری است.

در این پژوهش اشاره شده است که اسراییل بایستی خطوط قرمز را مشخص کرده و درباره واکنش های سیاسی، اقتصادی و نظامی در صورت عبور از این خطوط، با دولت آمریکا توافق کند و از طرف دیگر تحلیل خطرات و فرصت ها در صورت احیای توافق با ایران، ضروری است و این موضوع اهمیت دارد که دو طرف در جریان سفر بایدن درباره مقابله با ایران برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سابق صهیونیست: امکان تشکیل ناتوی منطقه ای ضعیف است

فرمانده سابق صهیونیست: امکان تشکیل ناتوی منطقه ای ضعیف است