مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-03سياسي

اجرای طرح قرار دوازدهم در کرمان؛ توزیع بسته های معیشتی و آزادی زندانی


طرح قرار دوازدهم برای ساماندهی و جهت دهی مساعدت های بقاع متبرکه و موقوفات در زمینه خدمات اجتماعی و توزیع بسته های معیشتی در محل امامزاده محمد کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی در حاشیه ویژه برنامه قرار دوازدهم در امامزاده محمد شهر کرمان اظهار داشت: در اواخر سال 98 ویروس منحوس کرونا در ایران همه گیر شد و بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد قرارگاه همدلی در کشور، اوقاف و امور خیریه در تهیه و توزیع بسته های معیشتی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفت.

وی از انجام 15 مرحله طرح رزمایش کمک.

های مومنانه به کمک اوقاف و امور خیریه استان کرمان خبر داد و افزود: طرح قرار دوازدهم می خواهد غم و اندوهی را از جمعی برطرف کند و در زمینه های مختلفی فعالیت دارد.

جلالی با اشاره به اجرای طرح در یکی از بقاع متبرکه 23 شهرستان استان کرمان گفت: امروز در شهر کرمان توزیع  400 بسته کمک معیشتی، اهدای هفت سری جهیزیه و آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد انجام شد.

کمک اوقاف به دانش بنیان ها در کشور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس اوقاف و امور خیریه کشور نیز در حاشیه طرح قرار دوازدهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری تصمیم گرفته شد، 12 هر ماه در امامزاده های سراسر کشور به نیت امام زمان (عج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قرار دوازدهم در کرمان؛ توزیع بسته های معیشتی و آزادی زندانی

اجرای طرح قرار دوازدهم در کرمان؛ توزیع بسته های معیشتی و آزادی زندانی