مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-03بين الملل

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ 5 فلسطینی در رام الله بازداشت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ده ها شهرک نشین با حمایت نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه از طرف باب المغاربه به مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش بردند و با اقدامات تحریک آمیز، - منابع محلی از یورش شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و بازداشت 5 فلسطینی در رام الله خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ده ها شهرک نشین با حمایت نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه از طرف باب المغاربه به مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش بردند و با اقدامات تحریک آمیز، مناسک خود را در صحن های این مسجد مبارک انجام دادند.

به گفته منابع محلی، شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند با حمایت نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه به مصلای باب الرحمه در مسجد الاقصی یورش ببرند و در آن آیین تلمودی اقامه کنند که این موضوع با هشدار گروه های مختلف فلسطینی و صدور فراخوان برای مقابله با آن مواجه شده است.

گفتنی است که مسجدالاقصی همه روزه به جز جمعه و شنبه در دو نوبت صبح و عصر با هدف تقسیم مکانی و زمانی قبله نخست مسلمانان، در معرض هجوم شهرک نشینان صهیونیست قرار می گیرد.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه با یورش به شهرک سلواد در شمال شرق رام الله 5 فلسطینی را بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ 5 فلسطینی در رام الله بازداشت شدند

یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ 5 فلسطینی در رام الله بازداشت شدند