مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-03بين الملل

هشدار به صهیونیست ها درباره یورش به مسجد الاقصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد حماده سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی، تأکید کرد که اصرار رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی در روز یکشنبه، - یکی از اعضای ارشد جنبش حماس ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، عواقب آن را متوجه تل آویو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد حماده سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی، تأکید کرد که اصرار رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی در روز یکشنبه، اقدامی تحریک آمیز و تشدید خطرناک تنش ها قلمداد می شود.

حماده در یک نشست خبری، سران رژیم اشغالگر را مسئول عواقب این یورش ها دانست و به شهرک نشینان متجاوز و غاصب صهیونیست درباره عواقب حملات مکرر آن ها به مسجد الاقصی هشدار داد و تأکید کرد که مردم فلسطین همیشه مدافع مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی خواهند بود.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد: برنامه ریزی های رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی به مرحله خطرناکی رسیده است که تداوم همبستگی و آماده باش ملت فلسطین را اقتضا می کند تا همچنان دفاع از قدس و مسجد الاقصی در سطح فلسطینی، عربی و اسلامی در صدر اولویت ها باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به صهیونیست ها درباره یورش به مسجد الاقصی

هشدار به صهیونیست ها درباره یورش به مسجد الاقصی