مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-03پزشكي

مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه راه اندازی می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی یک ماه آینده یک مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) با تمامی تجهیزات راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه یکی از مهمترین برنامه ها دانشگاه را بحث جوانی جمعیت دانست و اظهار کرد: متأسفانه زنگ خطر به صدا در آمده و سال به سال جمعیت استان روبه پیری می رود.

وی ادامه داد: آمار نشان می دهد، که سال به سال بار بیماری های غیرواگیر (سرطان ها، بیماری قلبی عروقی، بیماری های دیابت) به علت افزایش سن و سبک زندگی افزایش می یابد که همین سبب می شود نیاز به خدمات بهداشتی درمانی افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کشور ایران در معرض خطر جدی وجود دارد، بنابراین باید روی این بحث جوانی جمعیت خیلی کار کرد؛ در حال حاضر سیاست های دانشگاه تغییر پیدا کرده و از پیشگیری به سمت تشویق به فرزند آوری و توسعه امکانات بهداشتی درمانی و امکانات باروری پیش می رود.

محمدی اضافه کرد: طی یک ماه آینده یک مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) با تمامی تجهیزات راه اندازی خواهد شد در حال حاضر فضای فیزیکی آن در حال آماده سازی است و در بخش دولتی هزینه درمانی باروری و ناباروری رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه راه اندازی می شود