مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-03سياسي

108 زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با بررسی های انجام شده توسط قضات و با همکاری خیران، تعداد 108 نفر از زندانیان استان اصفهان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمد محمدی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان و دبیر ستاد کاهش جمعیت کیفری زندان ها در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اصفهان اظهار داشت: در ششمین روز از هفته قوه قضاییه که به عنوان روز ترویج صلح، سازش و اصلاح مجرمان نام گذاری شده حدود دویست تن از قضات دادگاه های تجدیدنظر و محاکم عمومی و دادسرا با حضور در زندان مرکزی اصفهان با زندانیان ملاقات نموده و پس از استماع اظهارات آنان، با بررسی درخواست و شرایط متقاضیان تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط قضات و با همکاری خیران، تعداد 108 نفر از زندانیان استان اصفهان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

محمدی با اشاره به فعالیت های دادگستری استان اصفهان در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان ها تصریح کرد: با توجه به سیاست های مدون قوه قضاییه در خصوص اصلاح مجرمان و حبس زدایی، دادگستری استان اصفهان با برگزاری منظم دو جلسه کمسیون عفو در هر ماه، همواره در این مسیر، گام بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند

108 زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند