مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-03سياسي

کونیکو یامامورا مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس تشییع شد +تصاویر و فیلم


پیکر مطهر کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی روی دست مردم مومن تهران در حالی تشییع شد که بسیاری از حاضران برای تجلیل و قدردانی از خدمات سبا بابایی به مسجد انصارالحسین (ع) آمده بودند.

- گوشه ای از مراسم تششیع پیکر مطهر کونیکو یامامورا   در گوشه ای از این مراسم، ابراهیمی همسر شهید سیدرضا طباطبایی که در سال 1365 شهید شده است، اظهار داشت: در خبرها شنیدم که مراسم تشییع امروز است و برای بیعت با راه شهدا و احساس مسؤولیتی که در این زمینه داشتم، خودم را مقید به حضور در مراسم تشییع این بانو دانستم.

ارادت دختری نوجوان به ساحت مادر شهید  یسنا تهرانی دختر نوجوان 16 ساله ای که همراه با مادرش در مراسم تشییع حضور پیدا کرده بود، ابراز داشت: خانواده شهدا به گردن ما حق دارند، حضور در این مراسم نشان می دهد که ما هنوز پایبند به راه شهدا هستیم و از آرمان های خودمان کوتاه نخواهیم آمد.

هنوز خاطره کلاس های سبا بابایی در مسجد زنده است خدیجه ملکی از ساکنان خیابان پنجم نیروی هوایی پیروزی نیز که از کودکی در این محل بزرگ شده است و خاطره هایی از حضور خانم بابایی در مسجد انصارالحسین داشت، گفت: خانم بابایی خیلی برای ما عزیز بودند، وقتی خبر درگذشت ایشان را شنیدم خیلی ناراحت شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کونیکو یامامورا مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس تشییع شد +تصاویر و فیلم

کونیکو یامامورا مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس تشییع شد +تصاویر و فیلم