مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-03اقتصادي

بیش هزار کارتخوان در نانوایی های کرج نصب شده است


حجت الله نصیری، رییس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارسی در کرج، در خصوص اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها و توزیع آرد و نان در کشور، با اشاره به اینکه اعتراضات مبنی بر گرانی نان و فروش اجباری نان کنجدی همچنان وجود دارد، گفت: پیگیری گلایه به حق مردم در این مورد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح جدید مشکلات این چنین برطرف می شود، اظهار کرد: تا کنون هزار و 30 مورد کارتخوان در نانوایی های کرج توزیع شده و حدود 240 نانوایی باقی مانده که در مرحله نصب قرار دارند.

وی اضافه کرد: نصب دستگاه کارتخوان در این مرحله صرفا برای نانوایی های دولتی و یارانه ای است و آزادپزها فعلا مشمول این طرح نمی شوند.

این مسئول تاکید کرد: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان در نانوایی ها است و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

نصیری با بیان اینکه با اجرای این طرح  تمام نانواییهای دولتی کرج توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند و تمام تراکنش ها قابل رهگیری است، افزود: امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد افزایش کیفیت نان در سطح این شهرستان باشیم و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه آرد و نان به وجود آید، مدیریت و رضایت بیشتری برای شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش هزار کارتخوان در نانوایی های کرج نصب شده است

بیش هزار کارتخوان در نانوایی های کرج نصب شده است