مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-03پزشكي

هشدار رییس انجمن بیهوشی قلب ایران: کمبود متخصص بیهوشی، معضلی جدی در حوزه سلامت است


هیچ بیمارستانی را نمی توان بدون متخصص بیهوشی تصور کرد و هیچ رشته دیگری نمی تواند جایگزین متخصص بیهوشی شود و این کمبود ایجاده شده به نوعی مانع پیشرفت و توسعه در وزارت بهداشت خواهد بود و معضلی جدی در حوزه سلامت ایجاد خواهد کرد .

- هشدار رییس انجمن بیهوشی قلب ایران: کمبود متخصص بیهوشی، معضلی جدی در حوزه سلامت است هیچ بیمارستانی را نمی توان بدون متخصص بیهوشی تصور کرد و هیچ رشته دیگری نمی تواند جایگزین متخصص بیهوشی شود و این کمبود ایجاده شده به نوعی مانع پیشرفت و توسعه در وزارت بهداشت خواهد بود و معضلی جدی در حوزه سلامت ایجاد خواهد کرد .

رییس انجمن بیهوشی قلب ایران با بیان اینکه کمبود متخصص بیهوشی معضلی جدی در حوزه سلامت و ارائه خدمات به مردم است، گفت: پیشنهاد و کارشناسی های غیر تخصصی برخی از مسئولین برای حل این موضوع نگرانی های شدیدی را درجامعه بیهوشی بوجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، دکتر علیرضا جلالی فوق تخصص بیهوشی و رییس انجمن بیهوشی قلب ایران در رابطه با کمبود متخصصین بیهوشی در برخی از شهرها و استان های کشور و عدم اشتیاق و تمایل دستیاران پزشکی به رشته بیهوشی، اظهار داشت: کمبود متخصص بیهوشی اتفاق تازه ای نیست و این موضوع به حدود 4 سال پیش برمی گردد، که تذکرات و پیگیری های صورت گرفته در سال های گذشته از مجموعه وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس انجمن بیهوشی قلب ایران: کمبود متخصص بیهوشی، معضلی جدی در حوزه سلامت است

هشدار رییس انجمن بیهوشی قلب ایران: کمبود متخصص بیهوشی، معضلی جدی در حوزه سلامت است