مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-03اقتصادي

اتصال به بازار 1200 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از اتصال یک هزار و 200 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان به بازار فروش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته علمی طرح ملی مشاغل خانگی که با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است، بالغ بر یک هزار و 300 نفر زیرپوشش قرار می گیرند که در فاز سوم این طرح در مرحله اتصال به بازار، تاکنون حدود یک هزار و 200 نفر به بازار فروش متصل شدند.

وی افزود: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان سمنان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است و در ثبت نام اولیه بیش از پنج هزار نفر متقاضی مشاغل خانگی ثبت نام کردند که پس از ارزیابی و مشاوره شغلی یک هزار و 300 نفر در این طرح زیرپوشش قرار گرفتند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: از این تعداد، امروز برای یک هزار و 200 نفر اتصال به بازار انجام و برای 961 نفر نیز شبکه فروش تشکیل شده است و در ماه های آینده کل سهمیه استان به بازار فروش متصل می شوند و پرونده طرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال به بازار 1200 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سمنان

اتصال به بازار 1200 متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سمنان