مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-03پزشكي

دلایل مسدودسازی حساب بانکی اتباع افغانستانی تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای با اشاره به مشکلات اتباع افغانستان مقیم ایران در مسدود شدن حساب های بانکی آنان، - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای خواستار تبیین دلایل مسدودسازی حساب های بانکی اتباع افغانستان و ایجاد مشکل برای آنان از سوی مسئولان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای با اشاره به مشکلات اتباع افغانستان مقیم ایران در مسدود شدن حساب های بانکی آنان، خواستار تبیین استدلال های مسئولان نسبت به این موضوع برای دانشجویان و مردم تبعه افغانستانی شدند.

در این بیانیه آمده است: در پی دستور العمل جدید اداره مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مبنی بر مسدودسازی حساب اتباع خارجه، مشکلات عدیده ای برای دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در کشور پدید آمده است.

در این زمان که جریان انقلابی درحال بازنمایی رسانه ای جنبه های مثبت ایران در رسانه ها و دعوت از افراد خارجی فعال در فضای مجازی جهت سفر به ایران و جلوه دادن زیبایی های این کشور عزیز در بحبوحه این جنگ رسانه ای سنگین و سیاه نمایی از وضعیت کشور از سوی دشمن هستند، ناگهان تصمیمی گرفته می شود که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مسدودسازی حساب بانکی اتباع افغانستانی تبیین شود

دلایل مسدودسازی حساب بانکی اتباع افغانستانی تبیین شود