مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-03سياسي

کمیسیون آموزش تخلفات کنکور 1401 را رسیدگی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی توییترش نوشت: - عضو کمیسیون آموزش مجلس به داوطلبان و خانواده های کنکوری سال 1401 قول داد که این کمیسیون سریع و شفاف به تخلفات رخ داده در کنکور امسال رسیدگی کرده و در برخورد با متخلفان کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی توییترش نوشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به داوطلبان و خانواده های محترم این عزیزان قول رسیدگی سریع و شفاف به تخلفات رخ داده در کنکور امسال رو می دهد و پس از اثبات، در برخورد با متخلفین کوتاهی نخواهد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در متن توییت خود به سخنان رییس سازمان سنجش کشور استناد کرده که گفته است تاکنون 70 مورد تخلف کنکوری شناسایی شده است/ دستگیری عوامل فروش وسایل الکترونیکی تقلب .

روز های 7، 8 و 9 تیرماه سال جاری کنکور سراسری 1401 در رشته های مختلف تحصیلی در سراسر کشور برگزار شد که خبر هایی در رابطه با تقلب در این آزمون ها منتشر شد.

این در حالی است که در رابطه با کنکور سراسری سال 1400 نیز شائبه هایی در این رابطه وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش تخلفات کنکور 1401 را رسیدگی می کند

کمیسیون آموزش تخلفات کنکور 1401 را رسیدگی می کند