مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-03سياسي

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر: هلال احمر خط مقدم خطرات است


معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر خط مقدم خطرات است و تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز نامدار عبداالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار ایلام گفت: هلال احمر خط مقدم خطرات است و تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار خواهد گرفت و امیدواریم که عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

وی افزود: هلال احمر کشور در حد توان در ارسال تجهیزات و مساعدت ها حین ماموریت های مختلف به استان کمک خواهد کرد.

بهرام نیا استاندار ایلام گفت: در کل دنیا فعالیت هلال احمر با نگاه انسان دوستانه همراه بوده اما در کشور ما علاوه بر این نگاه اقدامات برگرفته از ارزش های اسلامی است که این مهم موجب عملکرد بهتر در کشور در این حوزه به ثبت برسد.

وی افزود: هلال احمر رسالت خطیر داشته و پیشانی کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است؛ 35 حادثه طبیعی که در کشور به وقوع می پیوندد و بیش از 8 حادثه طبیعی در استان بوده که هلال احمر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

استاندار ایلام بیان کرد: پایه فعالیت و رویکرد هلال احمر مردمی است و تمامی داوطلبان فارغ از هر نوع نگاه سیاسی با نگاهی انسان دوستانه و نوع دوستی وارد این جمعیت می شوند و از هیچ تلاشی برای کمک رسانی به مردم دریغ نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر: هلال احمر خط مقدم خطرات است

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر: هلال احمر خط مقدم خطرات است