مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-03سياسي

فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات پیگیری شود


استاندار همدان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب در ادارات و دستگاه های دولتی، اهمیت دوچندان دارد گفت: در زمینه امر به معروف باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه موضوع امر به معروف باید به یک ارزش و دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل شود اظهار کرد: این فریضه فراموش شده باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

  وی با بیان اینکه روش های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر یقینا اولویت و ارجحیت دارد گفت: ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشاندهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده آل آن، فاصله زیادی دارد گفت: موضوع عفاف و حجاب در ادارات و دستگاه های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ضرورتا باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات پیگیری شود

فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات پیگیری شود