مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-03سياسي

هلال احمر مایه مباهات کشور در حج


نمادهای دینی و مذهبی بسیاری در ایام حج به چشم می خورند اما برای حاجیان ایرانی مشاهده یک نماد ‏ملی و بین المللی حلاوت زیارت خانه خدا را گواراتر می کند و آن هم دیدن نام و نشان جمعیت هلال احمر ‏ایران است که به آنان قوت قلب و آسودگی خاطر می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، یعقوب سلیمانی،دبیرکل جمعیت هلال احمر در یادداشتی که در اختیار این خبرگزاری قرار داده، نوشت: نمادهای دینی و مذهبی بسیاری در ایام حج به چشم می خورند اما برای حاجیان ایرانی مشاهده یک نماد ‏ملی و بین المللی حلاوت زیارت خانه خدا را گواراتر می کند و آن هم دیدن نام و نشان جمعیت هلال احمر ‏ایران است که به آنان قوت قلب و آسودگی خاطر می بخشد.

 ‏ هرچند که رابطه زائران خانه خدا با هلال احمر، از داخل ایران و با واکسیناسیون حجاج آغاز می شود اما کار ‏مهم تر در عربستان انجام می شود.

بسیاری از حاجیان تسلیم ناراحتی های جسمی می شوند و بدون آنکه سابقه ‏بیماری خاصی داشته باشند تنها به دلیل جابجایی محیطی و مسافت پرواز، درگیر مشکلاتی نظیر ‏سرماخوردگی، خستگی و کوفتگی می شوند.

هلال احمر جمهوری اسلامی از همین ناراحتی های کوچک بدنی ‏تا بیماری های تخصصی به حاجیان خدمت می کند و با اینکه امسال تعداد نیروهای درمانی اش در مکه و مدینه ‏به نصف رسیده است، بهانه ای برای انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر مایه مباهات کشور در حج

هلال احمر مایه مباهات کشور در حج