مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-03پزشكي

چرا ابروها به مرور زمان کم پشت می شوند؟


همراه با افزایش سن، نازک شدن یا کم پشت شدن موهای بدن ما کاملا طبیعی است و موهای مژه ها و ابروها نیز از همین اصل طبیعی پیروی می کنند.

- نمی توان این را انکار کرد که داشتن ابروهای پرپشت در همه دوران ها یکی از مهم ترین خواسته های انسان ها از نظر جلوه های ظاهری زیبا بوده است، مخصوصا در دوران امروزی.

با این حال واقعیت این است که همه ابروها به مرور زمان نازک تر و کم پشت تر می شوند، چه در میان کسانی که ذاتا ابروهای پرپشت یا کم پشتی دارند و چه در میان کسانی که از همه ترفندها و راهکارها برای رسیدگی به ابروها پیروی می کنند.

درست همانند خطوط ریز پوستی و چین وچروک ها، راهی برای متوقف سازی کامل این فرایند طبیعی وجود ندارد، اما می توان از راهکارهای مختلفی برای آهسته سازی سرعت این فرایند کمک گرفت.

در ادامه برای شما توضیح می دهیم که چرا ابروها به مرور زمان کم پشت و نازک می شوند و همچنین خواهیم گفت که از کدام محصولات یا ترفندهایی می توان برای مقابله با این مشکل کمک گرفت.

دلیل: پیری پوست همراه با افزایش سن، نازک شدن یا کم پشت شدن موهای بدن ما کاملا طبیعی است و موهای مژه ها و ابروها نیز از همین اصل طبیعی پیروی می کنند.

به مرور زمان، پوست قابلیت ارتجاعی یا انعطاف پذیری خودش را از دست می دهد، درحالی که همین اتفاق فولیکول های مو را در معرض شکنندگی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ابروها به مرور زمان کم پشت می شوند؟

چرا ابروها به مرور زمان کم پشت می شوند؟