مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-03سياسي

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شناور شهید ناظری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز میزبان حضور باشکوه خانواده های شهدای پرواز 655 ایران ایر است که در سال 1367 از سوی تروریست های آمریکایی مورد اصابت قرار گرفت.

دهها شناور کلاس عاشورا از سوی نیروی دریایی سپاه به همراه بالگرد در منطقه شهادت 290 مسافر بی گناه این پرواز حضور یافته اند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه آن شهدا، مظلومیت ملت ایران را فریاد زده و در عین حال از اقتدار امروز بگویند که دیگر دشمن را یارای مقابله با ملت ایران نیست.

بیش از 50 نفر از خانواده شهدای پرواز 655 نیز در این مراسم حضور دارند که هنوز با گذشت بیش از 34 سال داغ این حادثه برای آنان تازه است.

فریادهای مرگ بر آمریکا نیز همزمان با انجام گلباران محل شهادت این 290 مسافر در خلیج فارس طنین انداز شد.

حقوق بشر فقط بهانه و ابزار تعرض به ملت ها است جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان میهمان ویژه این مراسم با بیان این که حقوق بشر تنها وسیله ای برای مقابله سیاسی با ملت های آزاده است، خاطرنشان کرد: از 2015 تا 2020 بیش از 1100 شهروند آمریکایی توسط پلیس آمریکا در خیابان های آمریکا به قتل رسیده اند و این تصویر حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد+عکس

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد+عکس