مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-03پزشكي

آیا واقعاً مشکل داروسازی های کشور قطعی برق است؟


صنعت داروسازی کشور در ماه های گذشته با انبوهی از مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده و این مشکلات فرایند تولید و عرضه را در این صنعت سخت تر کرده است؛ - صنعت داروسازی کشور در ماه های گذشته با انبوهی از مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده و این مشکلات فرایند تولید و عرضه را در این صنعت سخت تر کرده است؛ مشکلاتی که تقریباً با محدودیت های برقی بی ارتباط است ولی از قرار معلوم باید پشت کلیدواژه قطعی برق پنهان شوند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مدتی است که خبرهای نگران کننده ای از سوی برخی فعالان صنعت دارو و نیز مقامات مسئول حوزه بهداشت و درمان پیرامون قطعی برق کارخانه های داروسازی و نقش آن در ایجاد بحران دارو و افزایش قیمت این محصول مطرح می شود.

به طور مثال چندی پیش در این رابطه حسینعلی شهریاری- رییس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه ای که خطاب به وزیر نیرو از قطع برق کارخانه های دارو سازی گلایه کرد و این اتفاق را زمینه ای برای عقب ماندن صنعت داروی کشور از رقبای جهانی عنوان کرد.

همچنین بسیاری از فعالان صنعت تولید دارو با طرح مواضع انتقادی نسبت به قطع برق کارخانه های داروسازی از اجرایی شدن چنین طرحی گلایه کرده و بر عواقب آن از جمله افزایش قیمت دارو تأکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا واقعاً مشکل داروسازی های کشور قطعی برق است؟

آیا واقعاً مشکل داروسازی های کشور قطعی برق است؟