مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-03اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: 1000 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور واریز شد


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی قانون بودجه، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی آن را به طور کامل مطالعه کنند تا بتوانند از ظرفیت های مندرج در قانون در راستای افزایش سهم استان از اعتبارات ملی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه سال مالی تمدید شده ولی آن چه مهم جذب به موقع اعتبارات است، گفت: مدیرانی که بتوانند بر اساس اشرافیت بر قوانین بودجه و با ایجاد تعاملات و ظرفیت های نهفته در بودجه، سهم دستگاه اجرایی خود را از منابع ملی افزایش دهند، مورد تقدیر استاندار قرار خواهند گرفت.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیر اخذ تخصیص های جدید از محل مصوبات سفر رییس  جمهور به استان باشند زیرا از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار سفر شهریورماه 1400 هزار میلیارد تومان آن به حساب استان و دستگاه های اجرایی واریز شده است.

قناعت افزود: در سفر معاون اجرایی رییس  جمهور به استان نیز هزار و 200 میلیارد تومان به 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر افزوده شد که البته این موضوع جذب اعتبارات مجدد در کشور کم نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: 1000 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور واریز شد

استاندار خراسان جنوبی: 1000 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور واریز شد