مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-03سياسي

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر


اسماعیل دلشاد چرامکانی یکی از جانبازان این گروه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: این برنامه  به منظور گرامیداشت یاد شهدای شلیک فاجعه آمیز آمریکا به پرواز 655 ایران ایر تدارک دیده شد و جانبازان و یادگاران دفاع مقدس، فاصله اسکله کندالوی جزیره قشم تا جزیره هنگام را شنا کردند.

وی اظهار داشت: گل افشانی محل شهادت جانباختگان این جنایت با حضور جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تنی چند از مردم هنگام و مسوولان شهرستان برگزار شد.

  وی ادامه داد: هر ساله جانبازان قطع نخاع با طی کردن این مسیر، یاد و خاطره شهدای این جنایت جنگی را زنده نگه داشته و روحیه شهادت را در بین آحاد جامعه زنده نگه می دارند.

این جانباز دفاع مقدس گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا حتی بدون دست و پا تا ژرفای آب شنا خواهیم کرد تا دشمنان بدانند مردم این آب و خاک در هر شرایطی دست از آرمان های خود نخواهند کشید.

دلشاد چرامکانی گفت: رد پنجه خون آلود مدافع دروغین حقوق بشر بر آب های نیلگون خلیج فارس پاک شدنی نیست و مرزداران ولایی ایران اسلامی این سند آشکار نیرنگ و فریب را پیش چشم مردم دنیا قرار می دهند.

وی تصریح کرد: شلیک به هواپیمای مسافری و شهادت مسافران توسط ناو جنگی یکی  از فجایع غیرقابل بخشش و ننگی ابدی برای مدعیان انسان دوستی و زخمی عمیق بر قلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر