مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-03اقتصادي

انجام 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی در استان اردبیل


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 600 مورد نمونه برداری و آزمون از فرآورده های تولیدی استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماه اول سال جاری تعداد  610 مورد نمونه برداری و آزمون توسط کارشناسان اداره کل، کارشناسان شرکت های بازرسی و نمونه برداری و آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده بخش خصوصی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی، ارزیابی انطباق آنها با ضوابط پ و مقررات استانداردهای ملی است، افزود: پ در این زمینه، میزان تحقق برنامه عملیاتی پیش بینی شده سال جاری، 25 درصد بوده است.

مدیرکل استاندارد استان  اردبیل تصریح کرد: عمده فرآورده هایی که مورد نمونه برداری و آزمون قرار گرفته اند، در زمینه های مواد غذایی، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، صنایع سلولزی، مصنوعات طلا، مکانیک و فلزشناسی، خودرو و نیروی محرکه، برق و الکترونیک و مهندسی پزشکی است.

وی تشریح کرد: این فرآورده ها در آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد آزمون قرار می گیرند و نتایج آنها در سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری شده و واحدهای تولیدی نیز می توانند از نتایج نمونه برداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی در استان اردبیل

انجام 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی در استان اردبیل