مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-03فرهنگي

بزرگ ترین سالن اختصاصی «نمایش» استان مرکزی افتتاح می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از افتتاح و راه اندازی بزرگ ترین سالن اختصاصی نمایش (بلک باکس) استان خبر داد.

- سینا دلشادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سالن بلک باکس دلیجان به عنوان بزرگ ترین سالن نمایش استان فردا در اراک افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: این سالن با دارا بودن 150 نفر ظرفیت در زمینی به مساحت 220متر مربع احداث و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی قابلیت جابجایی و تنظیم صندلی ها و سکوها  بر اساس نوع برنامه فرهنگی و هنری قابل جرا، برخورداری از پیشرفته ترین دستگاه تخصصی تنظیم نور و 12 پرژکتور تخصصی نور را از ویژگی های منحصر به فرد این سالن عنوان کرد و بیان داشت: افزوده شدن این سالن به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان نقش موثری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و جبران کمبودهای موجود در این بخش دارد.

دلشادی گفت: فعالیت های فرهنگی نیاز به فضاهای مناسب دارند و هرچه در تامین زیرساخت های فرهنگی و هنری استان کار شود، بازهم کم است.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح پویش همت هنر، مردم، تحول   بیان کرد: این طرح با محوریت پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی و با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در قالب پخش فیلم های کوتاه صد ثانیه ای، فیلم های مستند اجتماعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین سالن اختصاصی «نمایش» استان مرکزی افتتاح می شود

بزرگ ترین سالن اختصاصی «نمایش» استان مرکزی افتتاح می شود