مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-03سياسي

شایعه زلزله مصنوعی در هرمزگان و کیش


درباره انفجار درحد شش ریشتر آنقدر TNT می خواهد که امکانپذیر نیست، انفجارات هسته ای در لحظه شروع در 160 ایستگاه در دنیا در همان ثانیه اول ثبت می شود و رهایی از شر آن وجود ندارد و دستگاه زلزله سازی (هارپ) هم که بتواند بک گسل را فعال کند هنوز از مادر زاده نشده است.

- فریبرز ناطقی الهی، استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران، بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران و موسس انجمن زبدگان شهر در کشور در خبرآنلاین نوشت: برخی موضوعات غیر علمی را باید در ابتدا رفع ابهام کرد وگرنه با شرایط کنونی در دنیای مجازی انبوهی از افکار نادرست خورد مردم بی گناه کشور خواهد شد عرض می کنم برای تولید یک زلزله به اصطلاح 6 ، مقدار متنابهی یعنی تن ها و تن ها تی ان تی TNT شاید خیلی بیشتر از آنچه امکان انباشت آن در جایی باشد و قابل رویت نباشد باید منفجر بشود تا انرژی ایی باز تاکید می کنم شاید نزدیک به یک زلزله 6 فراهم آید.

در ضمن چنین چیزی روی دستگاه ثبت نگاشت ها که در کشور و دنیا فراوان داریم بصورت یک پیک دیده می شود و همانند رکورد یک زلزله نخواهد بود، لذا کاملا قابل تفکیک خواهد بود؟ بمب اتمی هیروشبما حدود یک زلزله 6/3 انرژی رها کرد و از انجایی که با افزایش دهم ها انرژی بصورت لوگاریتمی بالا می رود چنین برداشتی که هارپ یا انفجارت اتمی در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه زلزله مصنوعی در هرمزگان و کیش

شایعه زلزله مصنوعی در هرمزگان و کیش