مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-03سياسي

پایتخت طبیعت ایران در محاصره رمال ها و متکدیان/ دستگاه های متولی کجا هستند؟


یاسوج در این موقع از سال هم میهمان مسافران و گردشگران است هم اینکه قرار است جشنواره ملی کوچ عشایر را برگزار کند اما شهر از متکدیان و رمال ها پر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، طرح این جمله که یاسوج پایتخت طبیعت ایران است کلیشه ای و تکراری شده اما همین پایتخت طبیعت ایران در این موقع از سال به دلیل فروکش کردن بیماری کرونا و البته آب و هوایی خوبی که نسبت به سایر مناطق دارد میهمان مسافران و گردشگران زیادی است.

میهمانی که می آیند تا در خنکی ها آبشار همیشه زیبایی یاسوج ساعتی را بگذرانند یا به طرف تنگ گنجه ای حرکت کنند یا هم به کاکان رفته یا اینکه از مسیر یاسوج به سی سخت حرکت کنند مقصد مسافران هر جای این شهر که باشد متولیان باید فضای لازم را فراهم کنند تا مسافران و گردشگران هر چند ساعت یا هر چند روز که اینجا هستند لحظات خوبی داشته باشند و متولیان باید فضا را فراهم کنند.

  یکی از این متولیان شهرداری است که به نظر می رشد شهر را رها کرده است، یاسوج پر از متکدیان و رمال هایی شده که از چهره هایشان می توان تشخیص داد از پاکستان آمده اند و اصرار دارند یا فال مردم را بگیرند یا دستشان را برای کمک دراز می کنند.

اگر هم در نقطه ای از شهر یاسوج پشت چراغ قرمز ماندی هجوم آنها را شاهد هستی که کمک می خواهند و تو را به هر چه مقدسات دارند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت طبیعت ایران در محاصره رمال ها و متکدیان/ دستگاه های متولی کجا هستند؟

پایتخت طبیعت ایران در محاصره رمال ها و متکدیان/ دستگاه های متولی کجا هستند؟