مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-03سياسي

مسأله مهم آب در مقیاس سران قوا بررسی شود


مسأله مهمی مثل آب حتماً باید در مقیاس سران قوا مورد بررسی قرار گیرد و از ورود افرد ناآگاه و بی اطلاع به موضوع و کشاندن آن به میان احساسات مردم خودداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل آب به عنوان مشکل اصلی، حاد و اساسی شهر و استان اصفهان، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به اصفهان تأکیدات و اخبار مثبتی حاکی از اهمیت این موضوع برای دولت و وجود اهتمام جدی در این رابطه از قول و زبان رییس جمهور به اطلاع مردم اصفهان رسید.

وی افزود: رییس جمهور دستگاه های مرتبط در این حوزه از جمله وزارت نیرو را موظف کرد به اینکه باید طرح های جامعی تهیه کنند و این مسأله مورد اهتمام و تلاش جدی شان باشد.

نورصالحی گفت: اخیرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحصی مطرح شد که به نظر می رسد طراحان آن کمتر بر اساس عقلانیت و انطباق با حقیقت این طرح را تهیه کرده اند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح موجب اعتراض در مجلس شد و شاهد بودیم که نمایندگان اصفهان تلاش خود را کردند اما طرح به تصویب رسید؛ امید داریم در ادامه اتفاقات ضد منافع ملی و ضد مصالح کشور و شهر و استان ما پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله مهم آب در مقیاس سران قوا بررسی شود

مسأله مهم آب در مقیاس سران قوا بررسی شود