مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-03سياسي

دوستداران محیط زیست در آستانه اشرفیه جشن ملی کاغذ برگزار کردند


گرمای تابستان فعالان محیط زیست را از کمک به محیط زیست دلسرد نکرد و علاوه بر برگزاری اولین جشنواره استانی کاغذ در آستانه اشرفیه و ساخت آبشخور و آب انبار در جیرفت و عنبرآبادبه فعالیت هایی مثل پاکسازی محیط زیست پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست فارس، گروه های داوطلبانه و فعال محیط زیستی در هفته دوم تیرماه و با وجود گرمای بسیار زیاد باز هم با برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی دین خود را به طبیعت ادا کرده و تلاش کردند با برگزاری برنامه های مختلف، ضمن حمایت از محیط زیست مردم و به ویژه کودکان را با این حوزه بسیار مهم آشنا کنند و از آنها بخواهند مانع از تخریب این نعمت خدادادی شوند.

ما نیز همچون گذشته تلاش کردیم در قرار سبز هفتگی خود با انتشار و پوشش رسانه ای این فعالیت ها، حمایت خود را از گروه های مردمی و داوطلبانه اعلام کنیم.

تقدیر از فعالان محیط زیستی در بوشهر در مراسمی که با حضور مسئولین و مدیران کل استان بوشهر برگزار شد، از 27 فعال محیط زیستی، تسهیلگران محله سبز و تعدادی از مدیران سبز ادارات و مدارس این استان تقدیر به عمل آمد.

برگزاری همایش کودک و محیط زیست در قم در همایش کودک و محیط زیست که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و فعالین زیست محیطی این استان برگزار شد، کودکان با اجرای مسابقه، نمایش انیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران محیط زیست در آستانه اشرفیه جشن ملی کاغذ برگزار کردند

دوستداران محیط زیست در آستانه اشرفیه جشن ملی کاغذ برگزار کردند