مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-03سياسي

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی فرماندار پاوه در نشست قرارگاه عملیاتی آبرسانی استان کرمانشاه که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل مرتبط برگزار شد با اشاره به شرایط بحرانی  شهرستان پاوه به لحاظ تنش آبی، اظهار کرد: هم اکنون شهر بانه وره و 12 روستای شهرستان به دلیل نبود آب شرب، نیاز مبرم به آبرسانی سیار دارند.

وی با بیان اینکه برای انجام این مهم نیاز به تامین تانکر آبرسانی به میزان کافی است، گفت: تأمین آب شرب پایدار برای شهر بانه وره و روستاهای نیازمند آب از اولویت های این فرمانداری و امور آب و فاضلاب استان بوده که برای اجرا و عملیاتی شدن آن در آینده ای نزدیک برنامه تدوین شده است.

 فرماندار پاوه تصریح کرد: با توجه به کاهش دبی آب چشمه های تامین آب شرب روستاهای شهرستان و به منظور سلامت آب ضرورت دارد مرکز بهداشت و امور آب و فاضلاب به طور مستمر بر کلرزنی آب  چشمه ها نظارت داشته باشند.

رستمی با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب باید شامل تمام نقاط شهری و روستایی شود، بر تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله نروی، کینه،  نجار، کمدره و تین که اعلام آمادگی کرده اند توسط امور آب و فاضلاب تاکید کرد و خواستار تسریع در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه