مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-03سياسي

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد


مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران از تبدیل نوع استخدام کارکنان خدمات قرارداد خدماتی به قرارداد معین خبر داد و گفت: شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران نیز اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید رسول حسینی هاشم زاده مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران در ششمین جشنواره تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، در تشریح اقدامات تحولی دانشگاه تهران در حوزه منابع انسانی، اظهار داشت: در یک سال اخیر کارگروه هایی تشکیل شد تا بصورت تمام وقت پرونده ارتقا، اعمال مدرک، تبدیل وضعیت و انتصاب کارمندان در سال گذشته تعیین تکلیف شود.

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: از مهمترین و فراگیرترین درخواست همکاران مربوط به ارتقای آنها بوده و با توجه به پیچیدگی های غیرحرفه ای شیوه نامه، موانع آن احصا و با اصلاحات قانونی شیوه نامه ارتقا با تایید هیأت اجرایی منابع انسانی در سال جاری عملیاتی شد.

وی به بحث تبدیل نوع استخدام همکاران خدمات قرارداد خدماتی اشاره کرد و افزود: با تغییراتی که در آیین نامه استخدامی پیش بینی شد، عنوان قرارداد خدماتی به قرارداد معین تغییر یافت تا کارمندان مشمول از تمامی مزایای قانونی این تغییر مانند سایر کارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد