مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-03سياسي

جبلی: پیام انقلاب اسلامی برای مخاطبان بین المللی پیامی جذاب و شنیدنی است


آیین گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس شبکه پرس تی وی با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، احمد نوروزی معاون برون مرزی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کارکنان شبکه های برون مرزی صداوسیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، در آیین گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس شبکه پرس تی وی، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنانی که برای بالندگی این شبکه در این سال ها تلاش کردند گفت: شبکه پرس تی وی از برندهای قابل احترام و قابل افتخار رسانه ملی و منظومه رسانه ای جمهوری اسلامی است که توانسته به خوبی جایگاه تاثیرگذارش را در حوزه بین الملل و در حوزه مخاطب خودش و همچنین فضای رسانه ای کشور اثبات و برندش را ایجاد کرد.

جبلی افزود: پرس تی وی شبکه ای کاملا شناخته شده است و علتش در نقطه ای است که رقبای ما در آن نقطه، امتیاز ندارند.

پرس تی وی در امکانات مادی، قدرت پوشش جهانی، قدرت حقوقی بین المللی و دیگر حوزه های مادی مرتبط، از رقبای خود ضعیف تر و کم توان تر است.

اما این شبکه و رسانه های جمهوری اسلامی نقطه قوتی دارند که هیچکدام از رقبای شبکه های رقیب ما از آن برخوردار  نیستند و آن امتیاز چیزی نیست جز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران که افتخار و ذخیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: پیام انقلاب اسلامی برای مخاطبان بین المللی پیامی جذاب و شنیدنی است

جبلی: پیام انقلاب اسلامی برای مخاطبان بین المللی پیامی جذاب و شنیدنی است